Automaticke zavadeni modulu po spusteni

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Říjen 3 14:33:40 CEST 2001

> Jeste k tomu doplnim, at je v tom vic zmatek. Nasledujici informace je z
> http://www.se.opensound.com/pguide/intro.html:
> ---------------
> /dev/sndstat
> This device file is just for diagnostic purposes. Use cat /dev/sndstat to
> print some useful information about the driver configuration. This device
> will print out all the ports and devices detected by the OSS driver.
> --------------
> tak jsem provedl cat /dev/sndstat a ono mi to nahlasilo, ze takove zarizeni
> [...]

Naposledy jsem data ze sndstat videl v dobe, kdy jsem honil jadro
2.2.(uznevimkolik). IMHO tato moznost definitivne padla s nasazenim
jader 2.4.x.

Mala ukazka - vypis inforaci o karte SB AWE64 :

OSS/Free:3.8s2++-971130
Load type: Driver loaded as a module
Kernel: Linux master.benes 2.2.17 #1 Ut rij 24 16:02:07 CEST 2000 i686
Config options: 0

Installed drivers:

Card config:

Audio devices:
0: Sound Blaster 16 (4.16) (DUPLEX)

Synth devices:
0: AWE32-0.4.3 (RAM512k)

Midi devices:
0: Sound Blaster 16
1: AWE Midi Emu

Timers:
0: System clock

Mixers:
0: Sound Blaster

Mozna ze se to ted da najit nekde v /proc, ale zatim se mi to
nepovedlo (a po pravde ani jsem to zatim moc intenzivne nehledal).

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s