Zvukovka a wave table

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Říjen 3 13:13:00 CEST 2001

> [...]
> Konkretne tam bylo podrobne popisovano jak za pomoci jakesi utility, ktera
> je soucasti baliku alsa, propojit na vstup virtualni klavesy (tez z baliku
> alsa) a na vystup timidity++. Slo o sequencer jazz. Z toho textu jsem
> pochopil, ze ty virtualni klavesy by bylo mozne nahradit hw klavesami a
> vystup hw wavetable.
> Neslo ale o onen tlusty manual, ktery je soucasti dodavky a ktery jsem
videl
> na webu SuSE v pdf, slo o tenkou knizku, kde je popisovana obsluha
> StarOffice a nekolik zaverecnych kapitol je venovano zvuku, alse a

Zajimava pripominka, ale budu muset sehnat nekoho, kdo ma koupene SuSE.
Investovat penize koupe distribuce kvuli tenke knizce se mi moc nechce
(Navic firma SuSE ma u me po exhibici pana Jelinka v teto konferenci cerny
puntik jako knedlu)

> Ja sam disponuji SB 128 PCI obsluhovanou alsou a MIDI prehravam pres
> timidity, protoze na nic lepsiho jsem neprisel.

Skoda, doufal jsem, ze kdyz je 128PCI dalsi generaci, ze bude spis lepsi,
nez horsi.

S pozdravem Zdenek Bohm