Zvukovka a wave table

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Říjen 3 11:10:11 CEST 2001

> jo, TiMidity je bezva vec a pouzivam to. Ale kdyz okopavam nejake midi
> soubory v nekterem sequenceru (MusE), tak mi celkem dost vadi, ze po
> kazdem
> prdu musim ulozit soubor, prepnout konzolu a spustit TiMidity, abych
> zjistil, ze jsem to zase upravil spatne.
>
> Rad bych rozjel prehravani pres hw wave table na nektere karte. Pak by mi
> stacil v MusE jeden klik a uz by to hralo.

Hmm tak me ted napadlo, kdyz jsem listoval dokumentaci od distribuce SuSE
7.2, byl tam nekde popis jak se provozuji sequencery pod alsou a timididy++.
Konkretne tam bylo podrobne popisovano jak za pomoci jakesi utility, ktera
je soucasti baliku alsa, propojit na vstup virtualni klavesy (tez z baliku
alsa) a na vystup timidity++. Slo o sequencer jazz. Z toho textu jsem
pochopil, ze ty virtualni klavesy by bylo mozne nahradit hw klavesami a
vystup hw wavetable.
Neslo ale o onen tlusty manual, ktery je soucasti dodavky a ktery jsem videl
na webu SuSE v pdf, slo o tenkou knizku, kde je popisovana obsluha
StarOffice a nekolik zaverecnych kapitol je venovano zvuku, alse a hudebnimu
sw.

Ja sam disponuji SB 128 PCI obsluhovanou alsou a MIDI prehravam pres
timidity, protoze na nic lepsiho jsem neprisel.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz