Zvukovka a wave table

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Říjen 3 13:47:44 CEST 2001

> Zajimava pripominka, ale budu muset sehnat nekoho, kdo ma koupene SuSE.
> Investovat penize koupe distribuce kvuli tenke knizce se mi moc nechce
> (Navic firma SuSE ma u me po exhibici pana Jelinka v teto konferenci cerny
> puntik jako knedlu)

> Skoda, doufal jsem, ze kdyz je 128PCI dalsi generaci, ze bude spis lepsi,
> nez horsi.
>
> S pozdravem Zdenek Bohm

To neni nutne, pro jistotu jsem zasel na stranky SuSE a maji to tam v sekci
"soubory ke stazeni". Knizka se jmenuje APLIKACE, tistena ma 100 stran a na
jejich webu je v zazipovanem pdf formatu.

Co se tyce poznamky k 128PCI, nemohu posudit. Presel jsem k ni od stare ISA
karty s chipem ESS1868, takze kvalitativne jsem si do urcite miry pomohl.
Alsa si s ni rozumi celkem dobre, byt treba prave MIDI je prehravano
softwarove pres timidity.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz