Zvukovka a wave table

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Říjen 3 16:10:56 CEST 2001

> To neni nutne, pro jistotu jsem zasel na stranky SuSE a maji to tam v
sekci
> "soubory ke stazeni". Knizka se jmenuje APLIKACE, tistena ma 100 stran a
na
> jejich webu je v zazipovanem pdf formatu.

Wow, zajimava publikace, toto by si mel precist kazdy BFU (umazal jsem SuSE
kousek cerneho knedliku, lepe receno zamestnanci SuSE maji u me obrovske
plus, cerny petr zustava panu Jelinkovi).
Popravde receno na povidani o napojeni sequenceru na TiMidity jsem se zatim
nepodival, narazil jsem na zajimavou kapitolu jmenujici se ALSA a Midi, ze
ktere plyne, ze stejne jako AWE64 jde zprovoznit SB Live! a ta je PCI.

Pokud to tak je, tak by to bylo super. Muzete to nekdo potvrdit, nebo
vyvratit. Reseni s TiMidity sice muze byt funkcni, ale prece jenom na
grafiku taky radej pouzivame hardwarove akceleratory, nez abychom zatezovali
CPU softwarovym renderovanim.

S pozdravem Zdenek Bohm