HW konfigurace pro Linux

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Říjen 3 18:33:56 CEST 2001

On Tue, 2 Oct 2001, Tomas Valusek wrote:

> Dobry den,
>
> mac pocitac s chipsetem i8155, ATI All-In-Wonder 128, vypalovacku Ricoh
> MP9060 a obskurni PCI modem. Mam nasledujici dotazy:
>
> 1. Zprovoznim pod Linuxem televizi a zachytavani videa s ATI? Pokud ano,
> jakou dokumentaci pouzit?

Nevím.

> 2. Muj lokalni prodejce ani jini v blizkem okoli mi nejsou schopni poradit
> PCI modem, ktery pojede pod Linuxem (ISA slot nemam). Jaky PCI modem mam po
> nem chtit, abych ho rozchodil pod Linuxem a mohl na internet?

PCI modemy z 90% nerozchodíte neboť to jsou většinou win modemy.
Čili koupit externí ty by měly chodit všechny. (na COM port)

> 3. Pokud neexistuje rozumne reseni PCI, muzu jeste uvazovat o USB modemu -
> tam jsem ale ve stejne situaci jako v bodu 2. Muze nekdo poradit?

Chodit by měly podpora v linuxu v jádře je, ovšem i tady se údajně
začínají oběvovat win modemy a ty chodit nebudou.

> Zdravi
>
> Tomas Valusek

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne