Nechci externi modem (Re: HW konfigurace pro Linux)

Tomas Valusek tvalusek na vs.inext.cz
Středa Říjen 3 23:27:16 CEST 2001

Dobry den,

> PCI modemy z 90% nerozchodíte neboť to jsou většinou win modemy.
> Čili koupit externí ty by měly chodit všechny. (na COM port)

Tak z tohohle mam opravdu "radost". Nemam rad externi modemy, nebot misto
dvou kablu mi do snuroveho salatu na zadni strane PC pribudou hned ctyri a
navic mam chronicky nedostatek zasuvek - uz ted je jich v prime souvislosti
s pocitacem pouzito osm a to mam interni modem, u ktereho chci v kazdem
pripade zustat.

Z diskuze, ktera tu probehla, ale vidim, ze PCI modem a Linux se nemaji radi
a protoze potrebuju PCI modem, zustanu u systemu, ktery je vyrobci
podporovan. Navic, seriovy port uziva jine zarizeni a nechat vytahovat COM2
z bedny ven se mi kvuli modemu uz vubec nechce (moje ATX bedna ma vyveden
jen COM1).

Takze shrnuto - velke zklamani aneb at zije flexibilita ...

Tomas Valusek