Jak nastavit sendmail aby poslouchal na spravne adrese.

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Říjen 3 18:51:15 CEST 2001

Ahoj,

> Změnit adresu (IP) toho PC ?
> Asi máš špatně nastavenou adresu IP toho PC.

Ne, tim to neni.

Kolikrat uz se to v tehle konferenci probiralo???? ;(((

Kouknete do /etc/mail/sendmail.mc (pokud mate nainstalovany sendmail-cf
balicek), a tam si porhlednete komentare.
Sendmail je defaultne nastav v RH 7.1 tak, aby poslouchal jen na
localhostu.

Myslim, ze to sktuecne neni jeste ani tyden, co to tady slo naposled. ;(

--
JiKos.