Jak nastavit sendmail aby poslouchal na spravne adrese.

Čtvrtek Říjen 4 08:17:44 CEST 2001

> Kouknete do /etc/mail/sendmail.mc (pokud mate nainstalovany sendmail-cf
> balicek), a tam si porhlednete komentare.
> Sendmail je defaultne nastav v RH 7.1 tak, aby poslouchal jen na
> localhostu.

	No vite, jak bych ted Red Hat Inc. taky nekdy poradne nakopal do
prdele... - v RH 6.2. byl puvodne SM8.9, v updates je nyni jiz
11.6.cosi. Toto chovani, ktere popisujete je mozna pravidlem v RH 7.X,
ale ne rozhodne v rade 6.X. Proc vsak bez jakehokoli upozorneni, zmince
v Changelogu, readme je toto chovani backportovano do 6.2. je mi vazne
zahadou. Sam jsem se spalil, kdyz jsem updatnul SM zhruba pred 14 dny.
Nemel jsem cas tenkrat to zkoumat a tak jsem se pokorne vratil k verzi
8.9 (nejprve jsem hledal informace tam, kde je slusny vendor zpravidla
umistuje), dalsi zrada byla, ze se nenavratne vymazal sendmail.cw (misto
toho se vse pere do /etc/mail/...).

	Takze tentokrat bych jenom neschopnost administratoru tak jednoznacne
nevidel...

PS: Takze pozor na updaty SM v RH5.X a 6.X...