swap v ramdisku ?

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Středa Říjen 3 20:28:18 CEST 2001

Dne st 3. říjen 2001 20:11 Ing. Miloslav Ponkrác napsal(a):

> Sleduji tuto konferenci a nemohu se již nějaký čas zbavit
> dojmu, že na jádrech 2.4.x je na metodě swapování něco
> shnilého. Osobně si myslím, že by to správně mělo být
> napsáno tak, že jádro by fungovalo i bez swapu s
> dostatečně velkou pamětí. Mimo jiné by pak odpadlo
> obskurní řešení typu paměť + ram disk, které je potřeba
> pouze pro to, aby napravilo to, co je v jádře nedobře.

ve 2.4.10 se veci pohnuly spravnym smerem. Je videt
markantni zlepseni prace s pameti. Uz to neni tak agresivni
a swap (alespon u mne) odpovida tomu, co delam.

Kdyz mam ale pusteno KDE alespon dva dny v kuse, tak se
projevi ruzne problemy tohoto prostredi a jeho programu.
Napriklad quanta+ mi po 36 hodinach zabira 69MB pameti :(
Coz se mi nelibi, ale muzu z toho vinit s vetsi
pravdepodobnosti autory a KDE/QT knihovny nez jadro ...

						Z.P.