Nechci externi modem (Re: HW konfigurace pro Linux)

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Říjen 4 07:21:16 CEST 2001

> Tak z tohohle mam opravdu "radost". Nemam rad externi modemy, nebot
> misto dvou kablu mi do snuroveho salatu na zadni strane PC pribudou
> hned ctyri a navic mam chronicky nedostatek zasuvek - uz ted je jich v
> prime souvislosti s pocitacem pouzito osm a to mam interni modem, u
> ktereho chci v kazdem pripade zustat.

Tak si vyberaj spravne modem a nie kupit prvu krabivu co ti vrazia do
ruky!

> Z diskuze, ktera tu probehla, ale vidim, ze PCI modem a Linux se
> nemaji radi a protoze potrebuju PCI modem, zustanu u systemu, ktery je
> vyrobci podporovan.

Co kebi si isiel k vyrobcovy co je k uzivatelom vstricnejsi? existuje
halda PCI modemou ktore idu.

> Takze shrnuto - velke zklamani aneb at zije flexibilita ...

tvoje zhrnutie je kratkozrake. jak chces odnas flexibilitu ked nam
vyrobca taji jak stim pracovat. KAZDY hardwer ku ktoremu vyrobca
zverejnil aspon popis SW ovladania ma driver. Places na zlom hrobe.

--
Optimista se uci rusky, pesimista cinsky, realista se uci strilet.

Ty, ktory vymenia svoju slobodu za bezpecie, si nezasluzia ani slobodu
ani bezpecie.
					Benjamin Franklin

Afganistan nejde dobit, je mozne nim len prejst.
					Alexander Velky