UTF-8 editor do linuxu a (OT) do windows

Honza Petrous hop na unibase.cz
Čtvrtek Říjen 4 11:17:43 CEST 2001

On St, 2001-10-03 at 12:08, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:
> Otázkou je, zda všechny prohlížeče UTF-8 zvládnou. Osobně jsem na webu ještě
> UTF-8 ještě HTML stránky neviděl. Pravda, nevím, co všechno myslíte pod
> pojmem "vytvářet weby".
>
> Proto by možná bylo dobré vysondovat i zkušenosti jiných, jak s UTF-8 a
> podporou webových věcí.

My mame zdroje stranek v iso-latin-2. Web server si je sam
pred pouzitim konvertuje do unicode, pak interpretuje vlozeny
kod a nakonec to vsechno posle v utf8 ven.

Zatim jsme zadne vetsi problemy nezaznamenali ...

Je fakt, ze unicode si teprve hleda cestu do aplikaci, ale
konecne snad bude (casem) pryc doba, kdy web servery musely
udrzovat (nebo prekladat) stranky ve vice kodovanich.

/Honza