OT: TV karta a rusenie (problem asi v HW)

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Čtvrtek Říjen 4 09:27:43 CEST 2001

Dakujem vsetkym za rady. Vcera som robil aj faradayovu klietku
okolo karty z papiera a alobalu. Nic to nepomohlo. Takze som
ostalo pri dobrom rieseni zatazit procesor. Mam jednu otazku.
Ked spustim televiziu (napr. xawtv, kwintv) tak vsetko je ok
a moduly sa spravne nahraju. Ked si potom pustim radio, tak
to tiez funguje. Bohuzial po urcitej chvilke sa modul bttv
uprace a radio mi prestane hrat. Dostanem potom chybovu hlasku,
ze /dev/radio neexistuje ci tak nieco.
Moje /etc/modules.conf obsahuje to co sa radilo (upozornujem je
to pre Dart TV Radio Live mozno to aj niekomu pomoze, hlavne
tie parametre pre bttv):

# i2c
alias char-major-89	i2c-dev
options i2c-core	i2c_debug=1
options i2c-algo-bit	bit_test=1

# bttv
alias char-major-81	videodev
alias char-major-81-0	bttv
options	bttv		card=30 radio=1 pll=1 bttv_gpio=1
options	tuner		debug=1

Dal som sice:
options	-k bttv		card=30 radio=1 pll=1 bttv_gpio=1
ale toto riesenie sa mi vrcholne nepaci. Neviete mi poradit co
napisat aby sa mi radio spustilo aj samostatne bez zapnutia telky?
Nikde som zatial nenasiel co dat do modules.conf.

Dakujem

Igor