VYRESENO: Shutdown pres ACPI

Josef Gryga josef.gryga na worldonline.cz
Čtvrtek Říjen 4 22:34:52 CEST 2001

>Druhá možnost, jak sdělit initu, že má zastavit počítač je démon, který
>čte /proc/acpi/event a pokud objeví text o stisknutí POWER buď killne
>init nebo spustí powerdown nebo ............
>
>Výhoda tohoto řešení je nepotřeba patchování jádra, nevýhoda je, že démona
>je třeba nejprve napsat. Já ho nepsal, funguje mi první verze k naprosté
>spokojenosti. V dokumentaci k jádru je:
>
>Takže démona zřejmě někdo napíše a výše popsané řešení bude k ničemu.

Demon existuje.
Najdete ho na http://phobos.fs.tum.de/acpi/
Ja jsem musel jen upravit v event.c volani system("/sbin/init 0"); na
system("/sbin/poweroff");  - original mi nevypinal zdroj.
Muj kernel je 2.4.9-ac17, zadny dalsi patch nebyl nutny.
Staci pak do rc.local pridat /sbin/acpid

J.G.