bootovani Linuxu

Radovan Raszka raszka na zl.cz
Čtvrtek Říjen 4 13:37:20 CEST 2001

DD vsem,
chtel bych se zeptat na par veci kolem bootovani linuxu (mam RedHat 7.1CZ). Konfigurace disku:
-hda1 - fat16 (primary), na nem NT4.0 + DOS
-hdc1 - fat16(primary), tady mam Linux
-hdc5 - ntfs(logical disk v ext), dalsi NT4.0
-hdc6 - NTFS(logical disk v ext), W2k
-hdc7 - NTFS(logical disk v ext), data
Pri startu PC si muzu vybrat kterykoliv M$ system, linux bootuji pres disketu.
- Ted se mi disketa nejak posejrila - hlasi mi to jen Boot failed. Da se startovaci disketa nejak vytvorit znova? Resp na jinem linuxu jsem si ji vytvoril mkbootdiskem, ale ten ma jinou sitovku a jine rozlozeni disku, takze stejne nenabootuju. Da se s tim neco udelat? Muzu to sice reinstalnout, je to jen zkusebni stroj, ale......
- rad bych dostal Linux do menu pro vyber OS, jde to nejak bez lilo? (v te konfiguraci disku co mam)
--
Radovan Raszka