bootovani Linuxu

Kasparek Tomas xkaspa06 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Říjen 4 14:47:10 CEST 2001

On Thu, 4 Oct 2001, Radek Vybiral wrote:

> Takze ja resim takovouto situaci tim, ze pridam k prikazu:
> linux root=/dev/hdc1 jeste 1 jako cislo runlevelu, tj. sigle user mod,

Jo to jsem mel asi napsat. Pocital jsem s tim, ze jde o to system nejak
spustit, ale priRunLevel 1 to asi min strasi uzivatele. Pokud jde o ten
ramdisk, neco podobneho jsem nedavno resil se SCSI diskem. Nakonec to
dopadlo tak, ze jsem si nasel jiny stroj, tam si zkompiloval uplne jinou
verzi jadra i s potrebnym modulem (slo by resit i jako kompiled-in) a pak
pri tvorbe bootdiskety pridal mkbootdisku parametr, ktery ho predal dal
mkinitrd a ten pridal potrebny modul do ramdisku pro bootovani. Uz si to
presne nepamatuji, jak byly ty parametry ale man mkinitrd a man mkbootdisk
urcite pomohou.

--

	Tomas Kasparek (sioux, xkaspa06)
 	 Tomas.Kasparek na seznam.cz