bootovani Linuxu

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Čtvrtek Říjen 4 22:14:34 CEST 2001

Radovan Raszka wrote:

> failed. Da se startovaci disketa nejak vytvorit znova? Resp na jinem
> linuxu jsem si ji vytvoril mkbootdiskem, ale ten ma jinou sitovku a jine
> rozlozeni disku, takze stejne nenabootuju. Da se s tim neco udelat? Muzu
> to sice reinstalnout, je to jen zkusebni stroj, ale...... - rad bych
> dostal Linux do menu pro vyber OS, jde to nejak bez lilo? (v te
> konfiguraci disku co mam)
no já bych zkusil nabootovat z instalačního CD vybrat "rescue mode" "$chrot
/mnt/instimage" nebo jak to tam je a potom "$mkbootdisk" a jedééém ne ???
a dostat LINUX do NT menu lze jak již bylo řečeno podle HOW-TO nebo
používat XOSL to je možná i lepší jinak totiž po každé změně kernelu je
nutno opakovat postup v HOW-TO znovu :O)))

Stefan