bootovani Linuxu

Jarda j_p na centrum.cz
Pátek Říjen 5 12:49:59 CEST 2001

Dobry den.

Dalsi moznost je pouzit program explore2fs, ktery umoznuje stahovat pod
Windows data z ext2fs a vytahnout si tak na FATku vlastni jadro. Pokud to
jde, je to IMO i urcita indikace, ze filesystem je v poradku. No a pak ten
loadlin. Pokud si dobre vzpominam, videl jsem i nejaky programek, ktery
umoznoval bootovat Linux i z Windows 9x pomoci grafickeho rozhrani. Jmenuje
se to Winux a pouziva to vnitrne taky loadlin a snad si to i samo najde
potencialni root partisny na ext2fs - uz jsem to dlouho nepouzival. Moje
soukroma rada je nasadit XOSL, bootuje mi to s Win98, Win2000 a samozrejme s
Linuxem. Vypada hezky a ma spoustu drobnych vyhod.

Jarda

news:9pi2a6$9k2$1 na cuce.ruk.cuni.cz...