Abit kt7a (raid) a problemy s ps/2(mouse) portom

Stefan Dobrovolny xpista na quick.cz
Pátek Říjen 5 09:44:12 CEST 2001

Dobry den,

Vymenil som motherboard a narazil som na problem, ze mi nchodi mys cez ps/2
port ani cez serial port. Pouzivam mandrake 8.1.

Mam mys genius optical, ta ma take smiesne svetielka a tie svietia (co ked
nie je mys zapojena do ps2 nerobia). Z toho usudzujem, ze ps/2 port zije.

Po prvom starte sa ma  kudzu opytal, ci chcem odstranit drivery pre tuto mys,
co som aj urobil. Odvtedy ju mozem zapajat a vypajat a kudzu to ani nehne. Na
ostane veci reaguje ako ma (odskusal som to zapnutim a vypnutim USB v biose -
kudzu ho odinstaloval a zasa v pohode nainstaloval)

Ked spustim mousedrake a zvolim "standart ps2 wheel mouse", nasledny restart
GPM mi napise: "/dev/psaux: No such device or address". To iste dostanem aj
vypisom "cat /dev/psaux".

V /proc/interrupts nie je ani zmienka o preruseni 12 a nejakej ps/2 mysi.

Pri starte kernelu JE tam hlaska "Detected PS/2 Mouse Port".

Vedeli by ste mi niekdo povedat, co sa stalo s mojou mysou? Vdaka za kazde
nasmerovanie.

PISTA

ps-offtopic: Existuje nejaka prepojka ktora urobi ps2->usb? Dufam, ze aspon
USB mys mi pojde.