jak vytvorit linux native partition pri setupu?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Říjen 8 11:50:04 CEST 2001

<uhlar na fantomas.sk> schrieb im Newsbeitrag
news:1002531873.992091 na virtual.nextra.sk...
> Radovan Raszka <raszka na zl.cz> wrote:
>
> preco tie 4 particie neurobite vsetky primarne? Ja viem ze niektore
fdisky
> take nedokazu ale ked sa vam dosaha partition table nebudete mat
problemy

Zrejme si chce nechat rezervu na experimenty. Ja tiez davam do
primarnej
len to co nutne treba a co sa tyka dosahanej part table, zvykol som
si robit backup boot sektora a prveho sektora kazdeho oddielu.

Zdravi
--
                                                        Stano