UTF-8 editor do linuxu a (OT) do windows

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Říjen 5 09:37:17 CEST 2001

Marek Blasko <blasko na vuje.sk> wrote:
 :> > vsetky "mainstreamove" (netscape>=4.0, IE, lynx, links, konqueror, galeon)
 :> > browsre s tym nemaju problemy (az na links, kde vystup musi byt
 :> > 8-bitovy, ale stranka bez problemov moze byt v UTF-8)). Jediny
 :> > siroko rozsireny moderny browser co s tym _ma_ problemy je Opera.
 :>
 :> Asi pre pul rokem :-( jsem testoval lynx a ten sice zobrazoval znaky,
 :> ale konvertovane do ascii.

 : neviem ale mam dojem ze lynx ma nastavenia ohladne kodovania dve. prve v
 : akom kodovani maju bit neoznacene subory a v akom formate to ma capat na
 : obrazovku.

presne tak. A ten format pre obrazovku je default tusim ASCII alebo
ISO-8859-1

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |