Navrvh do Meta-FAQ

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Říjen 5 11:25:23 CEST 2001

> Naco mame vobec Meta-FAQ? Minule som sa pytal ci niekto napomina userov za
> jeho porusovanie. Meta-FAQ je imho na to aby si to ludia precitali a jeho
> dodrziavanim urobili konferenciu prehladnejsou a efektivnejsou.

Tiez sa pytam, kolki ludia si uvedomuju, ze existuje aj nieco ako
sendmail na linux.cz. Ale uz som tu niekolko krat o tom pisal a vzdy to bolo
k nicomu. Jednoducho je to tak ako raz povedal isty mudry clovek.
Pravidla su od toho, aby sa porusovali :-)

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2