Navrvh do Meta-FAQ

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Pátek Říjen 5 12:19:14 CEST 2001

>Tiez sa pytam, kolki ludia si uvedomuju, ze existuje aj nieco ako
>sendmail na linux.cz. Ale uz som tu niekolko krat o tom pisal a vzdy to bolo
>k nicomu. Jednoducho je to tak ako raz povedal isty mudry clovek.
>Pravidla su od toho, aby sa porusovali :-)

I ja jsem nekolikrat upozornil dotycneho, ze existuje napr.
sendmail na linux.cz

Bohuzel sam jsem s otazkou na sendmail na linux.cz obcas neuspel (nikdo
nereagoval) a v linux na linux.cz ano. Mohlo to ale byt i tim, ze to bylo spise
v letnim obdobi kveten-srpen, kdy tucnakum je vedro a odjizdeji na sever
:-)))
Co si z toho clovek udela za zaver ?

Martin Reiser