jake JDK pro tomcat (cocoon ?)

Ivan Brezina ivan na andrea.vc.cvut.cz
Pátek Říjen 5 13:39:55 CEST 2001

dobry den,
mam nasledujici problem,

chtel bych pouzivat cocoon ( http://xml.apache.org ), bohuzel jsem
nenasel pouzitelne jre pro javu.

Zkousel jsem jdk jdk1.3.1_01(s pridanou podporou ssl) i 1.4b2 od sunu a
s obojim mam problemy.

Pokud nenastavim LC_CTYPE=cs_CZ, tak mi nefuguje cestina a pokud
ho nastavim, tak mi cestina funguje, ale i v nazvech(a datumech) souboru
a cocoon zacne nadavat, ze Č neni platny znak iso-8859-1.

Dalsim problemem je, ze pokud udelam nejaky dotaz pres ldaps, tak mi
jre slitne na segfault protoze nemuze nejit nejaky symbol v glibc.

Vsechno jsem zkousel na Debianu(sid, glibc 2.2.4)
Proto bych se chtel zepat, jaka kombinace jre a glibc je nejosvedcenejsi.

S tim souvisi jeste jedem muj problem, je mozne ukladat xml soubory
v Emacsu v UTF-8 kodovani ?

Ivan Brezina