jake JDK pro tomcat (cocoon ?)

Oto Buchta tapik na neo.cz
Pátek Říjen 5 15:08:31 CEST 2001

Dne pá  5. říjen 2001 13:39 Ivan Brezina napsal(a):
> chtel bych pouzivat cocoon ( http://xml.apache.org ), bohuzel jsem
> nenasel pouzitelne jre pro javu.
>
> Zkousel jsem jdk jdk1.3.1_01(s pridanou podporou ssl) i 1.4b2 od sunu a
> s obojim mam problemy.

Mne se nepodarilo Tomcat vubec korektne rozchodit pod JDK od Sunu bundleneho
v SuSE 7.2 . IBM-SDK1.3 v pohode. Vrele doporucuji.

> Pokud nenastavim LC_CTYPE=cs_CZ, tak mi nefuguje cestina a pokud
> ho nastavim, tak mi cestina funguje, ale i v nazvech(a datumech) souboru
> a cocoon zacne nadavat, ze Č neni platny znak iso-8859-1.
No skusit si trochu pohrat s nastaveni locales. neni jenom LC_CTYPE ci
LC_ALL, ale i LC_TIME, LC_MONETARY,...

> S tim souvisi jeste jedem muj problem, je mozne ukladat xml soubory
> v Emacsu v UTF-8 kodovani ?

Spatna otazka. Spravneji by bylo: jak ulozit v Emcsu soubor v UTF-8?
nedavno jsem to tady psal, C-x RET c utf-8 C-x C-w soubor

--
Oto 'tapik' Buchta