RAID-1 rychlostni rozdil mezi 2.2.19 a 2.4.x

Robert Vojta vojta na pharocom.net
Pátek Říjen 5 14:13:48 CEST 2001

Zdravim,
  nesledoval jste nekdo vyvoj RAIDu, specialne RAID-1 mezi jadry 2.2.x a 2.4.x?
V pripade mych problemu s deskou K7T266 Pro mi pomohl downgrade na kernel
2.2.19 z poslednich updatu pro RH 6.2. Ale je tu trochu rozdil, mezi rychlosti
RAIDu, tj. zarizeni md0 mezi temito kernely. Rychlosti jsou zhruba takoveto ...

  2.4.x: Buffered disk reads
    /dev/hda - cca 35MB/s
    /dev/hdb - cca 35MB/s
    /dev/md0 - cca 35MB/s

  2.2.19: Buffered disk reads
    /dev/hda - cca 35MB/s
    /dev/hdb - cca 35MB/s
    /dev/md0 - cca 15MB/s

  Nejak se mi nechce moc verit, ze by to ve 2.4.x proslo takovou optimalizaci,
ze by tam byl tak velky rychlostni rozdil. Co si o tom myslite? Nastaveni disku
je shodne na obou jadrech a jelikoz samotne disky behaji na 2.2.19 a 2.4.x
stejne rychle, usuzuju ze asi bude neco s sw RAIDem-1. Nevite o tom nekdo neco
vic?

                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/