Kompilace jadra

Mira Tempír mira na cekit.cz
Pátek Říjen 5 14:35:02 CEST 2001

========= 05/10/01 14:17  by  Marek Butas =========
| Ahoj,
|
|  prosim Vas, da se nejak zjistit jak je zrovna ted nakonfigurovane
| jadro. Musim prekompilovat jadro pro podporu modulu mppe, ale necitim
| se moc jisty v kramlecich. Tak bych rad dostal do ruky konfiguraci
| toho, co mi tu bezi, kernel opatchoval a pouzil konfiguraci pouzil.
|
|  Soucasna verze Red Hat 7.1, jadro 2.4.2
|
|  diky za napady
|
|  Marek Butas

Kdysi byli nejake snahy, aby se konfigurace zakompilovala do jadra.
Jestli to nejak dopadlo, tak si to najdete googlem (pro priste, ted
uz Vam to stejne nepomuze). My ostatni jsme si zvykli zalohovat .config

--
   mira tempír <mira na cekit.cz> -- cekit s.r.o.
   bratislavska 2, 602 00 brno, czech republic