Kompilace jadra

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Pátek Říjen 5 14:50:26 CEST 2001

Mira Tempír wrote:

> ========= 05/10/01 14:17  by  Marek Butas =========
>
> Kdysi byli nejake snahy, aby se konfigurace zakompilovala do jadra.
> Jestli to nejak dopadlo, tak si to najdete googlem (pro priste, ted
> uz Vam to stejne nepomuze). My ostatni jsme si zvykli zalohovat .config

Existuje na to patch, ktery v /proc vyrobi config.gz, ktery se pak da pouzit,

ale obavam se, ze to neni podporovane ani doporucovane reseni. V novem
kbuildu, ktery by mel byt v 2.5.x kernelech to bude tak, ze .config,
System.map, moduly a snad i jadro se bude ukladat do adresare
/lib/modules/<verze>/ takze bude vsechno pekne po ruce. Uz ted si muzete
novy kbuild vyzkouset pro 2.4.x radu. Ma nektery fakt pekny featury.
Viz: http://kbuild.sourceforge.net/

Michal Ludvig
--
* Cray is the only computer that runs