Rustina, TeX, Emacs a pdfTeX

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Říjen 5 15:37:06 CEST 2001

Vaclav Stepan <w na linux.fjfi.cvut.cz> wrote:
 : Dobre poledne,

 : prekladam nejake veci z rustiny a rikal jsem si, jak by bylo pekne moct
 : pekne vedle sebe psat v azbuce i v latince (misit text v latince a azbuce).

 : Otazky:
 : ------
 : 1) Vyresil jste to nekdo? Jak?

Ja.
Pouzil som ucs.sty (http://www.unruh.de/DniQ/latex/unicode/)
Vstup je v utf-8, akurat problem je ze je treba
prepinat kodove stranky pomocou \fontencoding{T2A}\selectfont
pred azbukou a \fontencoding{T1}\selectfont za azbukou
(alebo ine stranky podla potreby). autofe.sty od toho isteho
autora by to malo prepinat automaticky, akurat ze nefunguje

(ale v pripade potreby by bolo trivialne napisat preprocesor
ktory doplni do subory \fontencoding automaticky kde je treba,
ja som ale azbuku potreboval len obcas takze som sa s niecim
takym nenamahal)

 : 2) Mate nekdo predstavu o praci s cestinou pod Omegou, pripadne
 :   o existenci jineho reseni na bazi TeXu?

Omega mi nefungovala, ale nejako velmi som sa tym nezaoberal ked
som objavil ucs.sty

 : 3) Mate nekdo predstavu o jinem reseni (byt i treba StarOffice?)

Plain text :-), a tlacit cez uniprint

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |