Rustina, TeX, Emacs a pdfTeX

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pátek Říjen 5 19:08:16 CEST 2001

On Fri, 5 Oct 2001, Vaclav Stepan wrote:

> Mohl byste tohle prosim blize rozvest? Nedari se mi predstavit si,
> jak by se to pouzilo.

\font\rm=csr10 at 10dd
\font\rmazb=cyr10 at 10dd % jmeno cyr10 je prosim priklad!!

{\rm toto je cesky} a toto {\rmazb pa ruski}

v pripade potreby muzu dohledat nejaky azbukovy font a priklad
demonstrovat, ev. s jistou namahou demonstrovat v latexu. Ale snad
pratele latexiste to rozvedou sami.

--
Ondrej Koala Vacha