Rustina, TeX, Emacs a pdfTeX

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Říjen 5 20:29:08 CEST 2001

Ondrej Koala Vacha <koala na fi.muni.cz> wrote:
 : On Fri, 5 Oct 2001, Vaclav Stepan wrote:

 :>
 :> Mohl byste tohle prosim blize rozvest? Nedari se mi predstavit si,
 :> jak by se to pouzilo.
 :>

 : \font\rm=csr10 at 10dd
 : \font\rmazb=cyr10 at 10dd % jmeno cyr10 je prosim priklad!!

 : {\rm toto je cesky} a toto {\rmazb pa ruski}

toto samozrejme ide ale mal som pocit ze povodne islo o to
aby v zdrojaku mohla byt pekne vedla seba azbuka (nie transliterovana
rustina) a ceske dlzne a makcene. A to je bez UTF-8 asi tazke

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |