Pozor na Mandrake 8.1!

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Sobota Říjen 6 12:51:10 CEST 2001

Stanislav Meduna wrote:

> Ahojte,
>
> Mandrake 8.1 je prvou mnou skusanou distribuciou Linuxu, ktora
> v priebehu 24 hodin co bola nabootovana poslala do prdele svoj
> vlastny filesystem a dostala sa do stavu "kernel panic - cannot
> find init". fsck tam nasiel tolko chyb, ze je to najskor nepouzitelne.

     No to se divím. Mě funguje Mandrake 8.1 , až na nepodstatné problémy,
k mé úplné spokojenosti.
     Podobné problémy jsem zažil s Mandrake 8.0 když jsem ho nainstaloval
na ReiserFS. To "fungovalo" naprosto otřesně (vykoušeno na dvou
počítačích). Na ext2 vše OK. MDK 8.1 mám nyní na ext2 a jak jsem řekl,
nemohu si jej vynachválit.

     Jiří Mlíka