Pozor na Mandrake 8.1!

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Říjen 6 11:18:23 CEST 2001

Ahojte,

Mandrake 8.1 je prvou mnou skusanou distribuciou Linuxu, ktora
v priebehu 24 hodin co bola nabootovana poslala do prdele svoj
vlastny filesystem a dostala sa do stavu "kernel panic - cannot
find init". fsck tam nasiel tolko chyb, ze je to najskor nepouzitelne.

Nech ziju "stabilne" jadra, ktore potrebuju milion patchov distribucie,
aby boli ochotne chodit. Este ze som to skusal na osobitnych particiach.

Az ma prejde zlost, skusim to este raz a ako prvu vec nainstalujem
2.4.9 bez akychkolvek patchov, ktore mi s RH 7.1 bezproblemovo chodilo.
Na rovnakom disku su (aspon v to dufam, ze este su) aj W2k, ktore
nikdy nemali najmensi problem.

Abit BP6 motherboard, 2x433 MHz SMP Celeron, 512 MB RAM,
IBM IC35L040AVER07-0 40 GB disk na HPT 366 radici.

Zdravi
--
                                       Stano