Pozor na Mandrake 8.1!

Sobota Říjen 6 13:14:33 CEST 2001

On Sat, 6 Oct 2001, Stanislav Meduna wrote:

> Mandrake 8.1 je prvou mnou skusanou distribuciou Linuxu, ktora
> v priebehu 24 hodin co bola nabootovana poslala do prdele svoj
> vlastny filesystem a dostala sa do stavu "kernel panic - cannot
> find init". fsck tam nasiel tolko chyb, ze je to najskor nepouzitelne.
>
> Nech ziju "stabilne" jadra, ktore potrebuju milion patchov distribucie,
> aby boli ochotne chodit. Este ze som to skusal na osobitnych particiach.
>
> Az ma prejde zlost, skusim to este raz a ako prvu vec nainstalujem
> 2.4.9 bez akychkolvek patchov, ktore mi s RH 7.1 bezproblemovo chodilo.
> [...]

Seznam chyb "normalnich" jader naleznete v konferenci l-k. Tedy pokud Vas
to nebude unavovat hledat a sledovat. Dalsi opravy naleznete v Linusovych
pre-verzich dalsich jader a v Alanovych -ac zaplatach nebo v baliccich
vyvojovych rad distribuci (Raw Hide, Cooker). Najdete v nich i opravy,
ktere potrebuji dalsi opravy. Az budte jadro testovat na alespon 10
strojich, provedete zatezove testy a proverite alespon vetsinu vsech
ovladacu, zacnete tvrdit, ze mate lepsi QA, nez distrubutori, kteri se
(podle Vas) zbytecne snazi pro ostatni neco udelat...

...a az Vam nebude neco chodit, podivejte se, zda na to uplne nahodou neni
zaplata v distribucnim jadre (bude se Vam to lepe hledat). Krome toho -
cista 2.4.9 nema prilis dobrou povest, distribucni jadro 2.4.9 z Raw Hide
nyni obsahuje patch-2.4.9-ac10.bz2 (3.5 MB) a dalsich temer 190
samostatnych zaplat (13 MB) a i pres to zatim neprochazi skrz QA testy.

BTW: Vas prispevek nebyl konstruktivni, protoze jste jednak neuvedl temer
     zadne podrobnosti o svem systemu (SW) a take jste ani neuvedl duvod
     padu systemu (natoz abyste se obtezoval zjistt, cim to bylo). Z tohoto
     podhledu se jedna jen o zbytecnou provokaci a nadavky, kterymi ze sebe
     delate prizemniho admina.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz