Pozor na Mandrake 8.1!

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Říjen 6 15:17:23 CEST 2001

On Sat, 6 Oct 2001 10:58:10 +0000 (UTC), Radek Vybiral wrote:

: Muzu S KLIDEM 8.1 DOPORUCIT VSEM!!!

: A ted kdo z nas ma pravdu?

Neviem. Nech si kazdy urobi usudok sam - ja som popisal, co sa mi
stalo. Rozhodne ale tyzden po vyjdeni distribucie pripisujem
vacsiu vahu hlaseniu o probleme, ako hlaseniu o nepritomnosti
problemov.

Mimochodom, uz som reportoval asi tri bugy - nic velmi vazneho
(dva ohladne nefunkcnej konfiguracie siete, aspon pokial ma
clovek ISDN, jeden tykajuci sa instalatora), dalsi jeden alebo
dva uz mam pripravene. Bohuzial nemam tak hrubu linku,
aby som mohol skusat bety, takze na to prichadzam az teraz.

: Nemam rad takovyhle vykriky, zvlast pokud se to objevuje v konferenci.
: At uz se tyka cehokoliv, z 90% je chyba mezi klavesnici a zidli!
: Tech zbylych 10% dela hardware...

Hardware planujem este raz poriadne pretestovat - vylucit sa to neda.
Co sa tyka chyby medzi klavesnicou a stolickou, boli tu teorie
o pouzivani jadier z distribucie, lebo su vraj lepsie odladene.
Nuz, ja som to (snad po prvykrat v zivote :-)) urobil - ten stroj
bezal tak, ako ho instalacia nastavila, sam som zmenit nestihol nic.

Takze sice nevylucujem, ze sa tomu da pouzivatelskou zmenou
zabranit, faktom vsak je, ze mi "panenska" instalacia zrusila
filesystem. Nic viac a nic menej som povedat nechcel.

Zdravi
--
                                      Stano