Pozor na Mandrake 8.1!

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Říjen 6 18:41:41 CEST 2001

> Hardware planujem este raz poriadne pretestovat - vylucit sa to neda.
> Co sa tyka chyby medzi klavesnicou a stolickou, boli tu teorie
> o pouzivani jadier z distribucie, lebo su vraj lepsie odladene.
> Nuz, ja som to (snad po prvykrat v zivote :-)) urobil - ten stroj
> bezal tak, ako ho instalacia nastavila, sam som zmenit nestihol nic.
>
> Takze sice nevylucujem, ze sa tomu da pouzivatelskou zmenou
> zabranit, faktom vsak je, ze mi "panenska" instalacia zrusila
> filesystem. Nic viac a nic menej som povedat nechcel.

V poradku, mel jste proste smulu. Osem, dokud neni jasne cim to bylo je predcasne prohlasit distribuci za varovny priklad. Ja osobne mam 8.1 momentalne na trech strojich - smes ext2, reiser, xfs - na vsech trech mi jedou jiz nekolik dni nejruznejsi testy a zatim zadny problem. Na jednom jadro 2.2.19, na druhem 2.4.8-smp z distribuce a na tretim 2.4.8-smp prelozene z distribucnich zdrojaku (s lehce modifikovanou konfiguraci).

Co ovsem povazuju za nejspis zavaznejsi problem - ani na jednom stroji mi nejede distribucni enterprise jadro. Ani 2.4.10-ent z cookeru (prekladane ze zdrojaku). Mozna, ze maji pe-2450/2550 alergii na tahle jadra, muzete to nekdo vyzkouset? (Ale asi to nebude alergii, vzdycky to zkonci na hlasce o nemoznosti pripojeni root fs, prestoze initrd generovane za stejnych podminek pro variantu smp jede bez problemu. Pokud by jste nekdo mel moznost vyzkouset to radici megaraid nebo on board adaptecu (tusim aac7xxx) a dal vedet, bylo by to fajn. Nerad bych delal zbytecny poplach.

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz