identifikace ikony v linuxovem binary souboru

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Sobota Říjen 6 16:16:16 CEST 2001

   From: Petr Šobáň <soban na centrum.cz>
   Date: Sat, 6 Oct 2001 14:28:55 +0200 (CEST)

Zdravím,

   > Co je toto za blbost ? Promiňte, ale slyším o tom prvně že by linux cpal
   > ikony do spustitelných souborů. Zatím na všechny co jsem narazil byly mimo
   > spustitelné soubory. (GNOME)

blbost to samozřejmě není. Já jako aplikace můžu poslat správci oken
tzv. wm hint s tím, že má jako ikonu pro mne použít nějaká data. Některé
aplikace to používají - např. GNU Emacs pokud jej zavoláte
s parametrem -i. Totéž dělá např. i Adobe Acrobat Reader. Ikona je potom
doopravdy může být součástí samotného spustitelného souboru.
--
Pavel Janík

/* Supposedly happens on VMS. */
error ("File size is negative");"