identifikace ikony v linuxovem binary souboru

BENET benet na kgb.cz
Neděle Říjen 7 12:34:34 CEST 2001

Hmm, v kazdem pripade diky za to, ze to je blbost - ale jak vy rikate
blbost, tak treba v QT knihovne je docela dost casto (no, ne zase porad)
pouzivana, ze se jednoduse ikonky cpou rovnou do binary kodu - pak nevznika
problem, ze si nekdo neco vymazne, a pak se mu program zbori treba kvuli
tomu, ze nenajde ikonu (no, dost blbej priklad, ale...)
Nicmene, tvrdite, ze skutecne neexistuje nejaka smysluplna moznost, jak tu
ikonu dostat ven? Nejak by to jit snad melo - kdyz se pusti X window, tak ty
se na tu ikonu "nejak" dostanou.. A ze by jedina moznost byla najit to ve
zdrojakach nejakyho spravce oken? Dost silena predstava, prochazet se v
nekolika MB kodu kvuli tomu, najit treba 1 radku, kterou ani nevim, jak by
mela vypadat...

PS: win hint? Pokud napisu aplikaci jako parametr "aplikace -i", posle mi
ikonu? A kde? V STDOUT ve formatu, jakym je napsana v kodu? Prosim kazdeho,
koho neco napadne - fakt se mi nechce procitat kod k nejakymu spravci
oken...

Diky,
BENET