Pozor na Mandrake 8.1!

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Říjen 6 23:06:23 CEST 2001

On Sat, 6 Oct 2001 18:09:38 +0200, phobie wrote:

: dalsia vec je to zelezo bp6ka a hpt366 radice su standardny problem

Viem, ale tento stroj vyse dvoch rokov stabilne bezi NT4, resp. W2K
a rozne jadra Linuxu. HPT nepouzivam az tak dlho (niekolko mesiacov),
ale ani s tym doteraz problemy neboli.

Reinstaloval som (tentokrat s ext3 - predsa len pri padoch moze
pomoct). Zda sa, ze pojde o nieco okolo USB - zamrznutie
systemu sa mi podarilo pomerne rychlo vyprovokovat nastavovanim
okolo USB tlaciarne (HP PSC 750) a napr. rmmod usb-uhci
system zavesi spolahlivo.

Problemy su tak s jadrom z Mandrake, ako aj s vanilla 2.4.10
(co je len dobre, na l-k ziskam asi viac pomoci, ako od mdk).
Nezavisi to od toho, ci sa pouzije usb-uhci alebo uhci.
Zajtra este urobim par pokusov so SMP a UP jadrom a pokusim
sa to viac ohranicit - "jadrovy" odbornik ale nie som.
Pokial ma niekto USB tlaciaren a pripadne este SMP stroj
(a ma dobre backupy), bolo by fajn, keby to vyskusal.

Radek Vybiral wrote:

:> Jadro se v jiste verzi proste musi prohlasit za "referencni", protoze se
:> oproti nemu musi odladit moduly, vlastni kompilace, instalace atd.

Bohuzial mi situacia, kde vanilla jadro nejde pouzit priamo,
pretoze vacsina vyvojarov na nejaku QA zvysoka <censored> a kazda
distribucia si ju musi robit sama, pripada "ponekud nestastna".

Napr. prave toto USB - USB zariadenia ma dnes pomaly kazdy,
podpora v jadre je ale mizerna a hoci ani windoze nie su imunne
(uz som videl bluescreen W2K kvoli USB zariadeniu), dolezity
"selling point" Linuxu bola stabilita...

:> Tipuju, ze se podobny clanek brzy objevi na zive.cz nebo svet.namodro.cz,
:> tam za takove vylevy dobre plati...

Ale no tak...

Zdravi
--