identifikace ikony v linuxovem binary souboru

Petr Baudis pasky na pasky.ji.cz
Neděle Říjen 7 12:53:32 CEST 2001

> Hmm, v kazdem pripade diky za to, ze to je blbost - ale jak vy rikate
> blbost, tak treba v QT knihovne je docela dost casto (no, ne zase porad)
> pouzivana, ze se jednoduse ikonky cpou rovnou do binary kodu - pak nevznika
> problem, ze si nekdo neco vymazne, a pak se mu program zbori treba kvuli
> tomu, ze nenajde ikonu (no, dost blbej priklad, ale...)
> Nicmene, tvrdite, ze skutecne neexistuje nejaka smysluplna moznost, jak tu
> ikonu dostat ven? Nejak by to jit snad melo - kdyz se pusti X window, tak ty
> se na tu ikonu "nejak" dostanou.. A ze by jedina moznost byla najit to ve
> [...]
IMHO se to posila windowmanageru od aplikace pres rozhrani xwindows nejakym
zpusobem.. (aplikace si muzeme prece pustit i pres sit)
pokud by to ovsem delal windowmanager samotny a tahal si to z toho spusteneho
souboru, zrejme by to delal pres dlfcn (viz man dlopen).

--

				Petr "Pasky" Baudis