rada pri kupe grafarny

d na d-c.sk d na d-c.sk
Neděle Říjen 7 19:43:34 CEST 2001

Poprosil by sam Vas o doporucenie grafickej karty do linuxu. Momentalne
bezim na RIVE TNT2 32MB chipset M64. O tejto karte tu uz prebehli
diskusie siahodlhe, takze prosim nerozvadzajte to . Spravila mi teraz
skaredy podraz a zaprisahal som sa ze od NVidie uz nechcem ani logo.
Potrebujem kartu ktora sa popasuje s 21'' monitorom (Philips 201B) s
rozlisenim 1600x1200 pri nejakych 80 Hz a dokaze solidne prehrat video.
Mala by mat taktiez TV Out, pretoze sa planujem hrat troska s videom v
linuxe. Uvazoval som o Matroxe G450 , len neviem ake ma presne oznacenie
typ s TV Out.

dik moc za vsetky navrhy

                                     Daniel Ciprus
                                  email : d na d-c.sk