lomitka "/" a "\" v url

Martin Molhanec Martin.Molhanec na p102.f12.n420.z2.gate.fidonet.cz
Neděle Říjen 7 18:34:53 CEST 2001

Hello Ing..

25 Sep 01 15:32, you wrote to all:

 IP> Jasně, takže všichni ať se povinně naučí anglicky a ať se naučí
 IP> nazpaměť W3C pasáže o HTML. Bylo by to sice nejlepší, ale otázka
 IP> je,
 IP> jak moc reálné. A musíte si vybrat, jestli chcete pracovat s
 IP> realitou,
 IP> a nebo s utopií.

    No standardy jsou od toho aby se dodrzovaly. Skoda, ze se za jejich
nedodrzovani neda udelovat pokuta :-)

 IP> Je potřeba říci, že co mám zkušenosti, tak normální člověk z mého
 IP> okolí je schopen se z visuálních editorů naučit pouze MS Front
 IP> Page,
 IP> který zrovna čistý kód nedává. Jinak jsem neviděl editor pro
 IP> normální
 IP> lidi, kteří neumějí HTML. Já vím, že HTML je jednoduché, ale
 IP> prostě to
 IP> není pro lidi.

    Nejvetsi podraz na MS FP je ten, ze je defaultne nastavenej tak,
aby kod kterej generuje byl pouze MS kompatible. A najit, kde se
nastavuje kompatibilita, neni pro laika jednoduche. I ja to chvili
hledal a pak uvazoval co kterej parametr znamena. Podobna situace je
napriklad i s MS Wordem nebo MS PowerPointem, kde se take musi nastavit
jejich kompatibilita pro "Save to HTML". Podobna vec je napriklad i s
MS postovnimi klienty. Tuhle prisel nasemu docentovi asi 1.2MB velkem
soubor s nazvem winmail.dat, co v nem bylo nevim, ale poradil jsem mu
at to smaze a rekne tomu, kdo mu to poslal at mu ten attachment posle
normalne.

Martin