Navrvh do Meta-FAQ

Pondělí Říjen 8 10:06:43 CEST 2001

Martin Reiser <martin.reiser.konf na tesmedia.cz> wrote:
-> I ja jsem nekolikrat upozornil dotycneho, ze existuje napr.
-> sendmail na linux.cz

-> Bohuzel sam jsem s otazkou na sendmail na linux.cz obcas neuspel (nikdo
-> nereagoval) a v linux na linux.cz ano. Mohlo to ale byt i tim, ze to bylo spise
-> v letnim obdobi kveten-srpen, kdy tucnakum je vedro a odjizdeji na sever
-> :-)))
-> Co si z toho clovek udela za zaver ?

ze treba kluby citat newsami kde mate obe diskusie pokope...
A ze netreba odpovedat sendmail veci do linux@ aby sa nestalo to co
popisujete.

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 Spam is for losers who can't get business any other way.