RAID-1 rychlostni rozdil mezi 2.2.19 a 2.4.x

Robert Vojta vojta na pharocom.net
Pondělí Říjen 8 15:52:11 CEST 2001

> testovat vykon raidu pomoci hdparm nema moc smysl, zkuste bonnie++,
> tiobench apod.
>
> RAID1 v jadrech 2.4 je o neco rychlejsi nez ve 2.x ale ten rozdil neni
> takovy, jako vam vychazi - realna cisla budou urcite dost jina (viz vyse,
> zkuste jiny sw). Rozhodne by vam nemelo u jadra 2.2.x vyjit cteni z raidu1
> o vice nez polovinu  pomalejsi nez ze samostatneho disku, to je nesmysl.

  No, bohuzel to tak je i podle vysledku bonnie++, jadro z distribuce RedHat
6.2 (updates - 2.2.19-6.2.7) dava o vice jak 50% horsi vysledky nez jadra
rady 2.4.x (zkousel jsem jich vice, vetsinou Alanovi a jedno z distribuce).
Patram dal, treba vypatram ...

                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/