Pozor na Mandrake 8.1!

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Říjen 8 16:13:33 CEST 2001

> Mal som RedHat 6.2 a k dispozicii aj Mandraka 7.1. Skusil som ho. Jeho
graficka
> instalacia ma sklamala. Az teraz som sa dozvedel od znameho, ze checkboxy
pri
> balikoch su kdesi vpravo za hranicou pane, preto som ich nevidel. ;-) To
je ale
To, ze vase grafická karta ma problem s danym grafickym rezimem neznamena,
ze je spatna distribuce. Co treba pouzit textovy rezim instalace_

> neskor odisiel - a dodnes neviem, ci to nie je priama suvislost. (Odisiel
do
> jedneho dna a pocas toho dna proste nesiel.) Mal som jadro 2.4.9 - ako tu
mnohi
> vravia - nie prilis stastna volba. To som si isiel skompilovat. Len na dva
> pokusy z desiatich som dostal jadro, ktore nevypisovalo neustale problemy
s HDD
> (nejake tie seek_errory, ci co to bolo). Tolko k Mandrakovi...
Zadna mdk distribuce neni vybavena jadrem 2.4.9. Navic je docela tezke
pomoci sw znicit hw.

> Presiel som na Slack 8, tam som zase NEDOKAZAL skompilovat TIE ISTE
SOURCES
> jadra tak, aby mi isla sietovka. Nastastie som mal na disketke nejake z
tych
> podarenejsich jadier z Mandrakovych kompilacii. Po case som to vzdal a
migroval
> na Debian. :-)))
To je jiste dobra volba. Nicmene neznamena, ze jina distribuce je spatna.

> Tam kompilujem (zase tie iste zdrojaky) jadro bez problemov, vymyslam s
nim
> ovela nemoznejsie konfiguracie - a bez problemov! V com to preboha moze
byt? Ked
> vzdy bol kompiler gcc-2.95, len trosku ine datumy releasov... Vsak jadro
nemoze
Protoze debian je konzevativnejsi. Naopak mandrake jde cestou poslednich
verzi, redhat skoro poslednich.

> a dam fdisk - a on mi zahlasi, ze oddiely nekoncia na hranici cylindrov.
To raz
> ide s LBA a raz bez, ci co? To iste jadro? Na Mandrakovi som proste mal
STABILNE
> problemy s diskami. Ci uz s jeho jadrom, alebo s jadrom, ktore som si
> skompiloval.

Ano, to se muze stat. Pricin muze byt nekolik. Me se nekolkrat vysypal
redhat, ale distribuci z toho nevinim. Nejspis moje chyba.

Zdenek Mazanec