Pozor na Mandrake 8.1!

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Říjen 8 14:22:26 CEST 2001

"Richard Richter" <richter na bgs.sk> schrieb im Newsbeitrag
news:200110081107.f98B7RM16221 na poseidon.bgs.sk...

> Tam kompilujem (zase tie iste zdrojaky) jadro bez problemov,
vymyslam s nim
> ovela nemoznejsie konfiguracie - a bez problemov! V com to preboha
moze byt?
> Ked vzdy bol kompiler gcc-2.95, len trosku ine datumy releasov...

http://www.memtest86.com ste skusal? V gcc sa nejakym sposobom zmenil
pristup k pamati a vela ludi uz zazilo, ze im na dovtedy stabilnom
systeme
zacali padat kompilacie. Ja ho pouzivam vzdy, ked sa objavia podivne
problemy (urobil som to aj v tomto pripade).

> Vsak jadro nemoze zavisiet od distribucie - teda jeho kompilovanie.

Jadro, pod ktorym to kompilujete, moze byt inak skompilovane (pre 386
alebo pre Pentium III). Neviem tiez, ci sa eventualne nastavenia
CFLAGS a.p. mozu prejavit pri kompilacii jadra, alebo ci jeho
build environment vsetko resetuje do znameho stavu.

Zdravi
--
                                                    Stano