Jak nastavit sendmail aby poslouchal na spravne adrese.

Pondělí Říjen 8 17:02:30 CEST 2001

> Normalni clovek si pri updatu vzdy prohledne nove konfiguracni soubory (po
> aktualizaci to zde bude /etc/mai/sendmail.mc.rpmnew, ze ktereho se to
> generuje) a tam je to napsane. Pokud se tam nepodivate, pouzijete stary
> /etc/sendmail.cf, tak se nestane nic - bude se to chovat normalne. Pokud
> slepe vygenerujete novy /etc/sendmail.cf, pak je to jednoznacne Vase chyba
> (a taky dost risk, protoze nove verze programu mivaji nove nebo jine
> volby).

	Milane, mas pocit, ze by po 'rpm -F sendmail*.rpm' mel prestat sendmail
poslouchat na __vsech__ interfacech krome 127.0.0.1? Pokud ano, asi si
rozumet nebudeme, pokud ne, pak ver, ze to co se vyskytuje v
/updates/6.2./os/en/i386/sendmail-8.11*.rpm se presne takto chova, proto
ta (IMHO opravnena) kritika...

PS: Spalil jsem se u dvou stroju a nevsiml jsem si toho (on 'telnet 0
25' proste sel;-)), az si stezovali lidi nebyl jsem hned schopen zjistit
pricinu, coz uz je asi moje chyba (on treba BIND poslusne rekne, na
kterych interfacech posloucha, resp. ktere nasel, sendmail jsem k tomu
nedokopal), nenapadlo mne hledat zmeny v sendmail.mc, ja mel za to ze je
to konfiguracni soubor a ne dokumentace ci What-New...