Jak nastavit sendmail aby poslouchal na spravne adrese.

Sobota Říjen 6 22:20:14 CEST 2001

On Thu, 4 Oct 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	No vite, jak bych ted Red Hat Inc. taky nekdy poradne nakopal do
> prdele... - v RH 6.2. byl puvodne SM8.9, v updates je nyni jiz
> 11.6.cosi. Toto chovani, ktere popisujete je mozna pravidlem v RH 7.X,
> ale ne rozhodne v rade 6.X. Proc vsak bez jakehokoli upozorneni, zmince
> v Changelogu, readme je toto chovani backportovano do 6.2. je mi vazne

Normalni clovek si pri updatu vzdy prohledne nove konfiguracni soubory (po
aktualizaci to zde bude /etc/mai/sendmail.mc.rpmnew, ze ktereho se to
generuje) a tam je to napsane. Pokud se tam nepodivate, pouzijete stary
/etc/sendmail.cf, tak se nestane nic - bude se to chovat normalne. Pokud
slepe vygenerujete novy /etc/sendmail.cf, pak je to jednoznacne Vase chyba
(a taky dost risk, protoze nove verze programu mivaji nove nebo jine
volby).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz