Lokalni sendmail

Vaclav Bittmann bittmanv na volny.cz
Pondělí Říjen 8 22:47:00 CEST 2001

Dobry den vsem,

se smart_relay jsem si shodou okolnosti hral cely vikend.

Potrebuju posilat nelokalni postu z pocitace A pres pocitac B, coz by
mel byt snad spravny postup. Pouzivam RH 7.0 CZ, jadro 2.2.X ( to z
distribuce ) a sendmail z distribuce.
Pri nastaveni SMART_RELAY v sendmail.mc se mi DNS jmeno objevi v .cf na
spravnem miste. Ale problem je v tom, ze jakmile poslu nelokalni postu,
tak sendmail misto preposlani na branu zacne schanet informace o cilove
domene ( ktera pochopitelne neni k dispozici - loguju si vsechny dns
dotazy ) a pak odeslani zpravy odlozi.
Sedel jsem nad tim asi 5 hodin a nevim jak dal.
Pro pripadne kritiky - prohledavani archivu sendmail na linux.cz najde
hlavicky prispevku, ale telo je 404 not found :(

Zdravi Vasek