Lokalni sendmail

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Úterý Říjen 9 01:19:43 CEST 2001

On Mon, Oct 08, 2001 at 05:47:00PM +0000, Cermak Josef wrote:

> Dekuji za projev sympatie, potesi :-).

Pokud jste očekával nějakou praktičtější radu, tak to se ohledně
sendmailu nedočkáte. Nevím proč, ale sehnat někoho, kdo by byl ochoten
poradit začátečníkovi se sendmailem je velice těžké. Ledaže byste zkusil
konferenci sendmail na linux.cz (konkrétní informace přes www.linux.cz),
která je na takové otázku stavěná. Jinak mě jako záchrana pro
nainstalování sendmailu velice pomohla stránka
http://www.sendmail.org/%7Eca/email/offline_mailing.html. Sice to není
přesně to, co sháníte, ale myslím, že základ vysvětlí velice přesně. Nu,
a pak ještě mohu doporučit Mail-Administrator-HOWTO (které je ale co se
týče sendmailu docela mizerné) a pak `locate sendmail/README.cf` -- sice
velice husté čtivo, ale najdete tam vše o čem se Vám jenom snilo. Hlavně
nezoufejte -- já se v jedné temné chvilce už držel v místním
knihkupectví BatBook, ale nakonec jsem přece jenom odolal.

Hezký den

	Matěj Cepl